InBody-mittaus Kamppi, Helsinki

Tervetuloa InBody-mittaukseen TekFIT Kamppiin!

Markkinoiden parhaalla, uudella InBody 770 kehonkoostumusmittarilla saat tarkan analyysin kehosi hyvinvoinnista! TekFIT-studio sijaitsee aivan Kampin keskuksen kolmiotorin vieressä osoitteessa Kansakoulukatu 5, eli liikenneyhteydet ovat erinomaiset – metro ja ratikka tulee viereen ja kadulla on useita maksullisia parkkipaikkoja autoilijoille.

Kehonkoostumusmittaukset sopivat sinulle, joka haluat selvittää kehosi hyvinvoinnin tilaa, seurata lihasmassan ja rasvamassan kehitystä elämäntapamuutoksissa tai tarkastella, kuinka fysiikkasi kehittyy urheilijana. 💪📈

Mittauksesta saat heti käteesi raporttilomakkeen, joka kertoo mm. kehon lihasmassan ja rasvamassan määrän, viskeraalirasvan, perusaineenvaihdunnan, rasvaprosentin ja hyvinvoinnin kannalta tärkeän nestetasapainon.
Mittaus on turvallinen, eikä se vie kuin kuin 60 sekuntia.

Me mieluusti autamme sinua raporttilomakkeen läpikäymisessä, jotta saat kaiken mahdollisen hyödyn irti, eikä mikään jää epäselväksi!

Kehonkoostumusmittaus sisältyy TekFIT Coach-valmennuspaketteihin. Mikäli et ole TekFIT-jäsen, voit myös tulla mittaamaan itsesi 25€ hintaan maksuttoman TekFIT-kokeilutreenin yhteydessä! 🙂

Mittausta ei voida suorittaa, mikäli mitattavalla henkilöllä on sydämentahdistin, mitattava on raskaana tai mitattavalta on amputoitu raaja.

Varaa aika InBody-mittaukseen (25€)

InBody

Mitä InBody-mittauksessa mitataan?

InBody-kehonkoostumusmittauksessa määritetään painon lisäksi ainesosat, joista keho koostuu: nesteet, mineraalit, proteiinit ja rasva.

Käyttämällämme InBody 770 -laitteella saadaan tietoon mm. kehon:

✔️ lihasmassa ja rasvamassa eri kehon osissa

✔️ rasvaprosentti

✔️ nestetasapaino eri kehon osissa

✔️ viskeraalisen rasvan määrä

✔️ perusaineenvaihdunta

✔️ vaihekulma

✔️ vyötärö-lantiosuhde

Näin valmistaudut InBody-mittaukseen

✔️ Vaatetus: kevyet vaatteet, kellot ja korut pois

✔️ Vältä aterioita ja runsasta juomista vähintään 2 tuntia ennen mittausta

✔️ Käy vessassa aina ennen mittausta

✔️ Vältä voimakasta fyysistä rasitusta ennen mittausta

✔️ Vältä oleilua kylmässä ja kuumassa juuri ennen mittausta

✔️ Ole seisaallasi vähintään 5 minuuttia ennen mittausta

✔️ Vältä runsasta alkoholin käyttöä vähintään 12h ennen mittausta

✔️ Jos painosi nousee kuukautisten aikana, pyri ajoittamaan mittaus muuhun ajankohtaan

✔️ Vältä rasvaisten ihovoiteiden käyttöä kämmenissä ja jalkapohjissa ennen mittausta.