TekFIT EMS-treenin asiakaskokemuksia

Millaista EMS-treeni oikeasti on? Miltä olo tuntuu treenin jälkeen? Mikä TekFITillä on parasta? Tyytyväiset asiakkaamme sen parhaiten kertovat. 💜

Iltalehti wordmark

Kun olen treenannut pari viikkoa TekFIT-studiolla, se päivä vihdoin koittaa: reiteni ja pakarani ovat niin hellinä, etten pysty kulkea rappusia. Tätä tunnetta olen odottanut – aiemmin olen saanut sen lähinnä tiuhaan kyykätyiltä bodypump-tunneilta. Mielestäni treenaamisen pitää olla hauskaa ja parhaimmillaan se on hyvässä seurassa. Viihdyn TekFIT-treeneissä ja mielelläni treenaisin enemmänkin kuin vain 20 minuuttia. Haluan enemmän!

Anne Teräväinen / Iltalehden toimittaja

Näin lokakuusta asti meillä treenannut Piia kertoo kokemuksistaan TekFITillä:

”Puku tehostaa ja sähkö tehostaa treeniä, että on takuuvarmat tulokset ja tehot käytössä. Treenin jälkeen tietää että on tehnyt kunnon treenin ja se myös vaikuttaa kokonaisvaltaisesti koko kroppaan. Täällä on ammattitaitoiset valmentajat koko aika tsekkaamassa, että teen liikkeet oikein ja treenaan oikein ja treeni on minulle personoitu.”

⚡️Mitä treenin aikana tehdään? Treeni räätälöidään jokaiselle erikseen, mutta tyypillisesti tuon 20 minuutin aikana treenataan jokaista lihasryhmää jollakin tavalla. Treeniin voi siis sisältyä esim. kyykkyjä, hauiskääntöjä, vipunostoja, vatsalihasliikkeitä, kulmasoutua, pakarapotkuja – you name it. Treeneissä hyödynnetään kehonpainon lisäksi esim. käsipainoja, kahvakuulia, kuminauhoja, steppilautaa ja jumppapalloa. Hauiskääntö 1kg käsipainoilla voi tuntua ajatuksena hassulta, mutta kun mukaan lisätään hauikseen kohdistettu sähköimpulssi, ei liike enää niin kevyeltä tunnukaan😉

Kuntosalin vaihto EMS-treeniin kannatti - Rasvamassa pois ja lihasta tilalle!

30-vuotias naisasiakkaamme kävi aiemmin kuntosalilla 2-3 kertaa viikossa ja tullessaan meille treenaamaan jätti kuntosalin pois kuukauden EMS-treenin testijakson ajaksi. Ruokavaliota ei muutettu jotta voidaan verrata TekFIT:in EMS-treenimetodin vaikutusta verrattuna kuntosalitreeniin. Asiakas kävi meillä kahdesti viikossa treenaamassa 20 minuuttia yhteensä kuukauden ajan, eli yhteensä kokeilukerta + 8 treenikertaa. Tuloksia mitattiin InBody 770-kehonkoostumusmittauslaitteella ennen ja jälkeen.

Tuloksena:
✔️ Ajansäästö: 3 tuntia per viikko
✔️ Lihasmassa + 800g
✔️ Rasvamassa – 1.9kg
✔️ Rasvaprosentti – 2,5 %

Maksuton EMS-treenikerta

Säästä tunteja viikossa ja saavuta kuntotavoitteesi oman PT:n avulla

Kuudessa viikossa -5,4% pienempi rasvaprosentti ja yli puoli kiloa lihasta tilalle 💪

6 viikon treenikuurilla -6kg ja superenerginen olo tilalle

50-vuotias naisasiakkaamme liittyi TekFIT:in jäseneksi ja aloitti säännöllisen 2x 20min per viikossa TekFIT EMS-treenit. Asiakas muutti ruokavaliotaan terveellisemmäksi ja treenasi yhteensä 1,5 kuukauden ajan, eli yhteensä kokeilukerta + 11 treenikertaa. Paino putosi 6 kiloa ja vyötärön ympärysmitasta saatiin leikattua 10cm 🔥

"Fiilis treenien jälkeen on aina superenerginen ja TekFIT-treeni on nykyään viikon kohokohtia!"

Nainen, 50 v.

EMS-treeni päihittää kuntosalitreenin

“Näin TekFITin ilmoituksen facebookissa ja kiinnostuin. Tutkin EMS:ää netistä ja päätin kokeilla sitä. Treenaaminen on ollut tosi hauskaa ja jokainen treenikerta on ollut erilainen, omien tavoitteiden mukaan rakennettu. Se on ollut positiivinen yllätys, että PT todella rakentaa treenin mulle joka kerta erikseen, treenit on joka kerta olleet todella tehokkaita ja seuraavina päivinä on tuntunut kyllä lihaksissa ihan kivasti. Alkuun kävin vain kerran viikossa, kun loppuviikko meni palautumiseen 😉 Sen jälkeen olen käynyt kaksi kertaa viikossa.

Itselläni on pitkä historia erilaisista liikuntalajeista mm. kuntosaliharjoittelusta ja tämä kyllä päihittää kuntosalitreenin ainakin minunlaiselle perustallaajalle, koska kroppa ei pääse tottumaan EMS-treeniin samalla tavalla kuin kuntosalitreeniin. Vaikka vaihdoin salilla treeniohjelmaa muutaman viikon välein, niin silti oli vaikea saada kunnolla tuntumaa lihaksiin. EMS-treenissä tätä ongelmaa ei ole eli en käy treenaamassa turhaan.

Parhaita puolia EMS-treenissä on ehdottomasti sen tehokkuus, lyhyt kesto ja se, että se on ainakin omasta mielestäni tosi hauskaa! EMS-treeniä voin suositella oikeastaan kaikille. Erityisen hyvin se sopii, jos nivelet ei kestä vapailla painoilla treenaamista, koska EMS-treeni tehdään pääasiassa kehonpainolla tai pienillä painoilla. Näin ollen esim. polvet ei rasitu samalla tavalla vaikkapa kyykyissä kuin salilla. Kannattaa kokeilla!”

Miia, 47 v.

EMS-treenausta on vaikeaa sanoin kuvailla ja siksi tarjoamme maksuttoman kokeilukerran jokaiselle kiinnostuneelle. Paikkoja on rajoitetusti ja erityisesti iltapäiväajat menevät usein TODELLA nopeasti! Varaa siis maksuton treenikertasi heti ja tule itse kokeilemaan, mistä EMS-treenissä on kyse! 😎